close
( Alex / 電影_醜女大翻身 插曲 )





오늘밤 그대의 곁에 今晚在您的身邊
ONeurBam GeuDaeUi GyeotE
저 아름답게 수 놓아진 Rainbow 有著幾座美麗的彩虹
Jeo AReumDabGe Su NohAJin Rainbow
이렇게 당신을 꼭 닮은 它們與您是如此的相像
IReohGe DangSinEur Kkog DarmEun
내 눈 속엔 늘 가득히 經常讓我目不暇給
Nae Nun SogEn Neur GaDeugHi

I love to dance with my daddy 我喜歡和老爸共舞
I love to share with my loving 我喜歡與我的愛分享
I keep my secret safe and sound with my dad 我與老爸一起完好的守護著秘密
How do you feel 你感覺到什麼
How do you love 你要如何愛
Shall we dance with me 何不與我們共舞

Dance with my daddy 與老爸共舞
I love to share with my loving 我喜歡與我的愛分享
I keep my secret safe and sound with my dad 我與老爸一起守護著秘密
How do you feel 你感覺到什麼
How do you love 你要如何愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    mejan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()